הצעה שאי אפשר לסרב 2
 
 

למה חשוב שיהיה לכם מענה קולי בעסק?

היום ניתן לראות עסקים רבים, בעיקר עסקים קטנים ובינוניים, שפועלים ללא מענה קולי בעסק. בעסקים רבים מנסים לחסוך את ההוצאה הזו וסבורים כי היא מיותרת, אך ההפך הוא הנכון. מענה קולי יכול להיות משמעותי מאוד עבור העסק שלכם, ואיתו אתם יכולים לזכות ביתרונות רבים מאוד בעסק, ולכן כדאי להשקיע באחד כזה.

מענה קולי (צילום: לינקשייק)

היום ניתן לראות עסקים רבים, בעיקר עסקים קטנים ובינוניים, שפועלים ללא מענה קולי בעסק. בעסקים רבים מנסים לחסוך את ההוצאה הזו וסבורים כי היא מיותרת, אך ההפך הוא הנכון. מענה קולי יכול להיות משמעותי מאוד עבור העסק שלכם, ואיתו אתם יכולים לזכות ביתרונות רבים מאוד בעסק, ולכן כדאי להשקיע באחד כזה.

מדוע? מהם היתרונות של המענה הקולי לעסקים? ולמה חשוב שיהיה מענה כזה אפילו בעסקים קטנים מאוד עם איש צוות בודד? על כך תוכלו לקרוא במאמר הבא.

מראה מקצועי יותר

מענה קולי בעסק מעניק תחושה מקצועית יותר, ויוצר עסק שנראה גדול יותר ומרשים יותר, ומדובר ברושם חשוב מאוד אשר יכול להשפיע על הלקוחות שמתלבטים בין העסק שלכם לבין עסק אחר, ויכול להשפיע על היבטים רבים אחרים של העסק.

גם אם מדובר בעסק קטן, בו אין לכם הרבה אנשי צוות או הרבה פניות, ובדרך כלל אתם משיבים מיד לשיחות הטלפון, עדיין המענה הקולי הינו חשוב מאוד והרושם המקצועי שהוא יצור ישפיע מאוד על העסק שלכם.

שירות לקוחות טוב יותר

בחירת המענה הקולי לעסק שלכם מאפשרת לכם להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שלכם. במקום שהם יצטרכו להמתין במשך זמן רב על הקו, ובמקום למצוא לקוחות מתוסכלים לאחר חוסר מענה בשעות של עומס, תוכלו לאפשר לכם לקבל מענה ממוחשב קולי אשר מאפשר להם להשאיר הודעה ובאופן כללי להרגיש שהם חשובים ושיש מי שיתייחס לפניה שלהם, גם אם לא עכשיו אז מאוחר יותר.

בצורה הזו הלקוחות מרגישים כי העסק קשוב להם, וכאשר הם זקוקים לשירות הם לא צריכים לרדוף אחרי החברה, אלא החברה היא זו שתרדוף אחריהם עד שיקבלו את השירות הטוב ביותר. בצורה הזו המענה הקולי מאפשר לכם להעניק לכל לקוח שירות לקוחות הרבה יותר טוב והרבה יותר מקצועי, והוא מאפשר לכם ליהנות מעסק יציב יותר ולקוחות שלא מפסיקים להמליץ לאחרים על השירות שלכם.

ניצול זמן יעיל יותר

לעיתים רבות, במיוחד בעסקים נותני שירות כמו מוקדי תמיכה וכדומה, פניות של לקוחות יכולות להגיע בשל תקלה זמנית במערך כולו. לדוגמא, חברה שמעניקה שירותי אינטרנט, לעיתים חווה תקלות אשר משפיעות על איזור שלם. במידה וכל אחד מלקוחות החברה יחייג אליה בכדי לברר על התקלה, הדבר יכול לגזול מנציגי השירות זמן יקר מאוד, על תשובה לקונית וקבועה לכולם. במקום זה, ניתן להשאיר מענה קולי שמודיע ללקוחות כי החברה מודעת לתקלה ופועלת בכדי לתקן אותה כמה שיותר מהר. בצורה הזו תוכלו לחסוך זמן מנציגי השירות ועדיין לאפשר ללקוחות החברה לקבל מידע שלא יגרום להם לזעום בעקבות התקלה ולהיות בטוחים כי החברה מודעת לתקלה האמורה ומטפלת בנושא.